#1 Skrevet August 29, 2012 Vurdere å selge mine Hella lykter da jeg ikke bruker de lengre,er ettermontert xenon kitt i de. Dem er vel 4år men ha ikke vert brukt de to siste årene. Testa de får en uke siden å da funka de. Pris 2500,-eller bud. Er ikke slik att jeg MÅ selge de så ingen skambud. Bilde kommer imorgen. Er med holder får å skru bak skiltet i 4mm syrefast plate. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 2, 2012 Bilder? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 2, 2012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 2, 2012 Ikkje plass til ballaster inni lykten? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 2, 2012 (endret) nei er vanlige luminator som er bygd om. er 55w xenon. slim kansje passet,har hatt mine stått bak støtfangeren å det ha funka veldig bra.er 37,5% i disse er vel 17,5 som er vanlig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 23, 2012 opp igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...