#1 Skrevet September 3, 2012 (endret) Hei, En bekjenet trenger en Pierburg gasser. Pierburg delnr er: 055129025k Jeg tror det er til 1,6 liter VW Golf Mk1 Skrik ut eller send en PM. Mvh Jørn Lagt til etter 4 dager 1 time: Hei, Trenger fortsatt denne gasseren. Noen som har en slik? Legger ved bilde: Mvh Jørn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 5, 2012 Ingen som har en slik gasser liggende? Mvh Jørn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 11, 2012 Er det virkelig ingen som har en slik gasser? Mvh Jørn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 3, 2012 ligner på den jeg har som jeg ikke bruker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 4, 2012 Jeg kan si med 99% sikkerhet at jeg har en slik liggende. Må sjekke delenr. Kan sjekke dette asap 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...