#1 Skrevet August 30, 2012 (endret) Velger å få solgt unna noe av deler jeg har liggende til noen som har bruk for. Er ikke så god på pris, så en ca pris blir satt. Så diskuterer vi derfra Oppdaterer også første post når ting blir solgt eller mere er funnet frem. *Dynabel BF1702 2x170W : 1000,-/bud *Audi Symphony, 8D0 035 195 : 500,-/bud *Speedometer med defekt LCD skjerm, 8D0 920 930 K : 500,-/bud *AEB Big-Port topp, polert toppdeksel og innsugsmanifoild, fuelrail m/dyser m/4bar fpr, gass spjeld. OBS! Denne har rullet ca 500mil siden forrige overhaling, men bøyde ventiler pga register ras. : 4000,-/bud *Grenrør eksosmanifoild for orginal plassering på rettstillt 1.8T. : 400,- OBS! litt sprukket i en sveis (kan lett sveises for di som har/kan) SOLGT *2,5" testpipe m/1stk lambda hull. : 400,- OBS! sveist om lambdahull for å passe manifoild over SOLGT *Forge 007 resirk. : 300,- SOLGT *Samco 2" t-stykke for montering av dump. : 100,- *A-stolpe holder tilpasset B5. : 250,- *Sachs Racing 4-punkts clutch-lamell. : 500,- OBS! Gått ca 500mil SOLGT *Intake Manifold Spacer, 1.8t Big-Port, Phenolic. : 300,- OBS! Brukt i 1time *034 Motorsport 3" eksos fra turbo og bak vurderes. : 5000,- OBS! Nydelig lyd :D 1 2 3 *RS6 19" med sommerdekk 225/35. OBS! Kjørt 2 sesonger. *'RS6' 17" med piggfridekk 215/55. OBS! Kjørt 2 sesonger. Kontakt på pm, mail eller sms: kimba(at)hemnesberget.net 95855 ni tre to 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 30, 2012 Hvilken modell er Audi Symphony spilleren fra? er ute etter en cdspiller til bilen min, har bare kasettspiller. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 30, 2012 Den er plukket fra en 2000mod. Jeg ser på din bil at du har 1-din spiller, som gjør at min 2-din ikke passer inn. Desverre. Men, det kan jo bygges om !?! Sent from my HTC One X using Tapatalk 2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 30, 2012 Den er plukket fra en 2000mod.Jeg ser på din bil at du har 1-din spiller, som gjør at min 2-din ikke passer inn. Desverre. Men, det kan jo bygges om !?! Sent from my HTC One X using Tapatalk 2 Ja, det er bare å kjøpe en 2-din ramme 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 30, 2012 Ja, det er bare å kjøpe en 2-din ramme Ja, er det bare det? På min med 2-din er av-modulen og askebegeret lengre ned. Jeg har ikke det rommet under askebegeret. Å i og med at konsollen smitter (smalest nederst) tror jeg det kan bli trøbbel. Eller tar jeg feil? Sent from my HTC One X using Tapatalk 2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 5, 2012 Bump. Lagt til felger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 5, 2012 Hva skal du ha for 19"erne? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 6, 2012 passer eksosmanifolden og testpipen org. 1.8t a6 4B? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 6, 2012 Hva skal du ha for 19"erne? Er ikke sikker på hva jeg kan ta for disse. Du må nesten få bilder av felgene for å avgjøre (di er ikke 100% strøkne) Eventuelt oxo hva jeg skal se etter for å se om det er ekte eller replica? Sent from my HTC One X using Tapatalk 2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 6, 2012 passer eksosmanifolden og testpipen org. 1.8t a6 4B? Dette tror jeg skal passe. Noen som kan bekrefte dette? Sent from my HTC One X using Tapatalk 2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 7, 2012 (endret) Sender du? Isåfall vil jeg kjøpe forge ventilen og samco slangen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 11, 2012 Sender du? Isåfall vil jeg kjøpe forge ventilen og samco slangen. Sender ja. For øyeblikket venter jeg på fra en som først var intressert i ventilen, om ikke er den din. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet September 11, 2012 Bare si ifra om han bestemmer seg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet September 11, 2012 sendt deg en del pm jeg gjerne skulle hatt svar på! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet September 12, 2012 Bare si ifra om han bestemmer seg Han bestemte seg for å ta den, desverre. sendt deg en del pm jeg gjerne skulle hatt svar på! Beklager, pm er sendt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Oktober 7, 2012 Har du den testpipen ennå? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Oktober 7, 2012 Hvilken stand er det komplette eksosanlegget i? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Oktober 7, 2012 lurer også på hvordan det komplette eksosanlegget er i stand? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Oktober 13, 2012 er intr. i testpipen, kan du sende den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Oktober 15, 2012 Beklager alle for sein respons. Har du den testpipen ennå? er intr. i testpipen, kan du sende den? Testpipen er solgt. Hvilken stand er det komplette eksosanlegget i? lurer også på hvordan det komplette eksosanlegget er i stand? Tja, hvilken stand? Perfekt spørr du meg. Det er jo rustfritt.... :thumbup: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Desember 5, 2012 Bump Er det ingen som er inntressert i topp til bygging i disse kalde vinterdager? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...