#1 Skrevet April 28, 2005 Hallais. Her det noen som har 3 par skiltplater liggende som de kunne tatt med på neste lokallagstreff?? (Om det er flere igjen..) Alle skal være nye typen. 1 til Raymond Kilen 1 til Christian Skjerven 1 til meg Mvh Ørjan 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 28, 2005 Hei Ørjan. Dette jobbet jeg med igår faktisk. Det bestilles nå iløpet av denne uken. Da setter jeg opp 3 stk til dere også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 28, 2005 Tar gjerne et sett jeg også Thomas Nye typen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 28, 2005 Den e go Thomas Takker! Ørjan 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 28, 2005 Er det snakk om den sorte platen bak skiltet?? med vw-ævdi klubb logoen på?? så i fall får jeg shine opp bilen min med et par sånne...pris?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 29, 2005 tar du med et sett tilmeg og.. gamle typen tror jeg.. takker på forhånd!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...