Reisebrev fra Edition38 2012!

Anbefalte innlegg

Hallo Godtfolk!

 

Tenkte å lage ett reisebrev på turen vi nå er på til Edition38 i England!

 

Vi (Harald Bäckmark, Henrik Haugen, Jon Christian Aardal) dro fra Oslo igår med Golfen til JC, som var mildt sakt fullpakket.. :)

 

194250_10150984636526106_517652634_o.jpg

 

Klare for ferga over til Danmark!

 

IMG_3947.jpg

 

To kjørebilder så langt :)

 

IMG_4981.jpg

 

IMG_3999.jpg

 

Nå er vi i Flensborg og handler litt godis :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

fett :D kos dere gutta. ta masse bilder da :glad:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

God tur! Ta masse bilder! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Herlig med gode reisebilder! :) Keep'em coming!

 

God tur og ha det fett!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kos dere gutter

 

Should have been there :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Should have been there :(

 

Ja, det blir jo ikke det samme å lese reportasjen i Performance VW i etterkant når det ikke er avbildet noen laaaang mann med lilla dress i treffreportasjen: smil :.

 

Dere andre får kose dere og tvi, tvi for at dere ikke får vanlig, engelsk vær;).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Godspeed gutta og sleng ut masse bilder.

 

Hadde vært morro med litt tekst og mye bilder til de nye nettsidene våres også ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Godspeed gutta og sleng ut masse bilder.

 

Hadde vært morro med litt tekst og mye bilder til de nye nettsidene våres også ;)

 

He's got a plan ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vel ! nå har vi ankommet Calais i Frankrike, 14 timer i bilen og etterlagt oss 1300km :)

Kun Eurotunellen som stoppet oss for å ankomme England idag.. Var vist ikke ledige plasser :)

 

Så nå bor vi på ett F1 hotell ( :P ) om man kan kalle detta det..

 

Tatt en haug med bilder invendig (timelapse ++ ) og filmet en GOD del.. så regner med det kommer film etterhvert og :)

 

Ikke så jævla råe bilder akkurat nå, ikke tok jeg bilder utenfor bilen nedover heller.. hehe..

 

The gang på tur! Harald gjemmer seg bak meg.. :P

 

IMG_4961.jpg

 

Toppfarta på Golfen er VELDIG limited på 220kmt.. oppover som nedover.. noe som tilsvarer rett over 200kmt på GPS pga små hjul. "#%"#¤&"! VW som har laget fartssperre....

 

IMG_4998.jpg

 

Harald sysselsetter seg selv med å teste Sugekoppstativet :tilber: :tilber: vi har inni bilen :)

 

IMG_5588.jpg

 

Testa noe småtteri med sugekoppfestet.. :)

 

IMG_5679.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi ankom England igår etter en tur med toget :)

 

Vi ble beordret ned i 1. etg på toget, der flere av de ansatte bare stoppa opp for å se på bilen :P

 

IMG_5705.jpg

 

Kunne ikke vært bedre vær her i England når vi lærte å kjøre på feil side av veien..

 

IMG_5718.jpg

 

IMG_5708.jpg

 

Vi rakk å dra bort til treffet igår også, har ikke tid til å legge ut mere nå da vi skal dit akkurat nå! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjempemoro! Kjør på med mer bilder og info.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må bare beklage for at jeg ikke har rukket og oppdatere dette reisebrevet noe mer!

Mangelen på Europlugg som fungerte til lading av hidden og dårlig nett gjorde at jeg ikke hadde mulighet til å skrive noe mer :)

 

Men som de fleste har sikkert sett har vi spydd ut bilder i bildetråden Henrik lagde så da avslutter jeg enkelt reisebrevet nå :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.