Annbefaling av eksos til S4 B5

Anbefalte innlegg

Hei.

Sitter å ser meg litt om etter nytt eksosannlegg. Gjerne fra turbo. Noen å anbefale som ikke er alt for dyre, som passer bra og har god kvalitet? :)

Er det noen som har erfaring med SX eksos annlegg? Ser de har ikke så allerverst pris på eksosannlegg fra turbo. http://www.xs-power.com/audi-exhaust-catbacks-1.htm

Passform? Ser de har ikke noen flexiledd..: klø :

Bråk?

Takker for svar. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har noe å annbefale?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har dette anlegget på min a4. Kjøpte på Ebay UK, var billigst der.

Passformen er OK, veeeldig trangt et par steder der det er bøy på rørene. Vibrerte litt mot kaross, men stramma litt på gummiopphengene så ble bra.

Har hatt det i et år ca, og ser da greit ut ennå.

Bråk, tja litt bråk på min 1.8t, men vet ikke hvordan det blir på 2.7.

Flexi skjøt burde det så absolutt være. Sparer mye av eksosen da.

Lest litt diverse om kvaliteten på stålet på disse anleggene, så vet ikke om jeg ville brukt disse downpipene. Kjett om de sprekker osv, er jo ikke den morsomste jobben å bytte disse hele tida....

Hvis du er ute etter et skikkelig kvalitetsanlegg så må du nok regne med å må ut med noen lapper. : )

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har downpipe fra xs-power på min S4.. Funker helt fint på min bil i allefall :-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.