#1 Skrevet April 28, 2005 Har laget meg noen skiver til boraen. Lurer på hva folk synes om disse. Var litt vanskelig å få det bra frem på bildet hvordan det ble, men prøver å legge inn et bilde. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 28, 2005 Ble knalltøfft Hvordan laget du dem? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 28, 2005 Likte særlig utsnittet i kjørekomputeren da... Akkurat lyn og torden kan jeg greie meg uten.. Men hvordan har du laget det der, og hva med lyset i dem i mørket? får du fram alle symbolene som "orginalt" Hadde vært fint om du la ut noen bilder i mørket! Nok en gang, all honnør til folk som lager ting på egenhånd! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 28, 2005 Ble knalltøfft Hvordan laget du dem? Har de orginale skivene i bakgrunnen. Så lagte jeg bare bildene i photoshop, og printet ut på transparent overhead papir for blekkskriver. Så klippet jeg dem i riktig form, og satte de over. Ser fint speedometeret, og alle andre lamper som lyser. Uansett om det er dag eller natt. Skal prøve å ta et bilde når det er mørkt ikveld, og legge ut. Bildet i kjørekomputeren er bilde av min egen bil. Tdi i temp/tankmåler lagde jeg selv. Det med lyn og torden er jeg enig i. Er litt kjedelig og oppbrukt. Men hedde fullstendig idé tørke når jeg skulle velge motiv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 28, 2005 Ok, da kan ikke jeg gjøre det på den måten. Baksiden på skivene mine er rød og jeg vil skifte farge. Det blir vel å bruke folie i rett farge og scanne inn orginalskivene for så å printe dem ut på transparent folie. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 28, 2005 Her er et bilde som er tatt når det er mørkt. Ser ikke dekoren da, men det lyser jo godt igjennom. Ble ikke helt tydelig bilde da men. Hadde ikke kamera, så jeg tok med mobilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...