Anbefalte innlegg

Har ett sett med BBS LM felger jeg skal selge. Dette er ekte vare, ikke noe kopi felger!

 

Disse skal passe på flere biler.

 

 

Som topic sier er dette 18" felger med 8,5x18 ET30 og 9,5x18 ET32

 

Sentret er da montert fra fremsiden på felgen. Kan etter det jeg skjønner bakmonteres om man ønsker dette.

 

Felgene blir levert med nyoppussede/nypolerte kanter og senter kan foreløpig lakkeres i ønsket farge.

 

 

Velger å ikke legge ut bilder av de aktuelle felgene, da de allikevel kommer til å se ut "som nye" når de er ferdige. Men det er ingen skader/sprekker etc i felgene pdd.

 

Legger derfor ved ett illustrasjonsbilde om hvordan de kan bli.

 

 

bbs_lm1.jpg

 

 

Prisantydning: 15.000,-

 

Ta gjerne kontakt via telefon: 97523518

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Legger her opp ett bilde av ene felgen "ferdig". Kun tatt grovpolering her, samt lakkert tønnene sorte.

Sentrene er til lakkering og blir lakkert i en heftig sølvfarge. Felgene vil nok være klare til levering over helga.

 

20120912_162149.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har ikke lyst på bentleys da:) hehe vurdere meg nye felger

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er igrunn rent salg som gjelder her.

Bentley felgene dine er spennende, men som sagt på melding til deg - så mener jeg at de må lakkeres igjen før de lettere kan bli omsatt videre.

Takker derfor i denne omgang nei :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fargen på sentrene er nå bestemt til en flott sølvfarge fra Aprilia.

Litt mer effekt enn original BBS sølv, noe jeg mener vil passe mye bedre til polerte kanter :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.