#1 Skrevet August 30, 2012 (endret) Selger ett stk orginalt ratt og en org girkule i sort skinn fra min rs4. Rattet er uten airbag. Km stand 135000 og er i bra stand. Selges kun fordi det er byttet ut med alcantara. Pris 1700.- Pm eller jorn.toftelien@teekay.com 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 6, 2012 Bud mottas 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 19, 2013 Girkule solgt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 19, 2013 Har alt ennå ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 20, 2013 Er interrisert i girkule, om det er skru på Bor i Oslo så kan møtes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 20, 2013 Den er til 6 trinns kasse med revers opp til venstre. Hadde ikke tenkt å selge bare kula eller bare rattet egentlig. Kun komplett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 21, 2013 Okei, har du bilde? Vet du om rattet passer på a4? Har s4 nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 21, 2013 Hei, jeg er evt interessert i ratt kan du sende meg et bilde via epost? Tomaskovac01@gmail.com Takk Tomas 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 12, 2013 1000 kr for rattet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 16, 2013 Bilde? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 16, 2013 Har desverre ikke bilde her. Er ute på jobb. Er ikke slitt, pent brukt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 21, 2013 Opp! Passer ikke A4 pfl til info. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...