#1 Skrevet August 30, 2012 Da er servo iorden og bilen er Eu-godkjent:) Men når jeg setter den i sjette gir så spretter den ut like fort som jeg setter den i gir. er dette et vanlig problem, som kan justeres på wirene eller er det overhaling av kasse som er alternativet. Evt er det enkelt å komme til sjette giret på disse bilene, så det går an å bytte drev å evt syncroringer hvis det er det som er problemet. Er vel kanskje en liten ulyd i kassa i sjette gir også. De andre girene virker forøvrig greit. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 20, 2012 Er det ikke noen som har peiling på om det går an å bytte noe drev i kassa? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 20, 2012 Det er fysisk mulig å skifte drev i kassa, men det krever at du har peiling på hva du driver med. Selv om du gjør alt selv, så kan deleprisen tilsvare ei brukt kasse. Gjør du lite/ingenting selv, så koster det fort skjorta og litt til. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 20, 2012 Har du hatt av skiftekablene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 21, 2012 Oki, så det er ikke mulig å bare skift noe deler i enden på kassa der den sitter. Jeg har ikke hatt av noen kabler, men mulig forrige eier har gjort det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 21, 2012 Vil nok tro feilen ligger inne i kassa.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...