Anbefalte innlegg

Da er servo iorden og bilen er Eu-godkjent:) Men når jeg setter den i sjette gir så spretter den ut like fort som jeg setter den i gir. er dette et vanlig problem, som kan justeres på wirene eller er det overhaling av kasse som er alternativet. Evt er det enkelt å komme til sjette giret på disse bilene, så det går an å bytte drev å evt syncroringer hvis det er det som er problemet. Er vel kanskje en liten ulyd i kassa i sjette gir også. De andre girene virker forøvrig greit.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det ikke noen som har peiling på om det går an å bytte noe drev i kassa?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er fysisk mulig å skifte drev i kassa, men det krever at du har peiling på hva du driver med. Selv om du gjør alt selv, så kan deleprisen tilsvare ei brukt kasse. Gjør du lite/ingenting selv, så koster det fort skjorta og litt til.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oki, så det er ikke mulig å bare skift noe deler i enden på kassa der den sitter. Jeg har ikke hatt av noen kabler, men mulig forrige eier har gjort det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil nok tro feilen ligger inne i kassa....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.