#1 Skrevet September 2, 2012 (endret) Har en helt komplett Grønn 3er 4dørs som skal skrotes. Uten AC. Bilen har Servo. Takluke i glass. Hele frontlykter.Alufelger,ulakkerte lister, osv. Bilder kommer på lørdag. Rød skrift er solgt Starter,øvre regdeksel og dørhåndtak begge sider bak Bensinpumpe Støtdempere foran Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lagt til etter 2 dager 19 timer: Lagt til bilder. Dører og skjermer er bra etter det jeg kan se. . Litt overflate bobler på venstre skjermen foran 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 2, 2012 Bilen blir stående en stund og begynner å demontere til helga. Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 4, 2012 Hei Ute etter starter,blinklys på skjermer,dørhåndtak begge bakdører...pris. Helge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 4, 2012 HeiUte etter starter,blinklys på skjermer,dørhåndtak begge bakdører...pris. Helge PM sendt Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 17, 2012 Blir demontert skjermer og div karrosseri til helga 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 27, 2013 Bil er skrotet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 27, 2013 Tok du av baklyktene før skroting? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 28, 2013 De var sprekt, avskalling nederst og tok inn vann så tok ikke vare på de. Men om du er på jakt etter slike så ligger det 1 sett med nye originale Hella Green Magic på Ebay til 259Dollar. Dyrt ja men begynner å bli sjelden vare 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 28, 2013 OK, da var de bare kast. Ja, jeg veit - derfor jeg kunne være interessert i dine:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 28, 2013 OK, da var de bare kast. Ja, jeg veit - derfor jeg kunne være interessert i dine:) Kan høre med en kollega på jobben. Han er i sverige og kommer over spesielle lykter nå og da når han er hjemme i sverige og sjekker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 28, 2013 Hvis han kommer over blåe, kan jeg være interessert (sett at det blir tilslag på bilen jeg skal se på). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...