#1 Skrevet August 31, 2012 Er det nokon so har ei enkel DIY for å skifte haldex-oljen på ein 2005 T5 transporter? Har forsåvidt gjort dette på Seaten min, men det er vel ikkje heilt likt og eg finn ikkje arbeidsbeskrivelse til T5 på nett. (Rikeleg å finne til Golf/Audi, men det er som sagt ikkje det eg er på jakt etter). Greit å vite kva boltar som skal ut for avtapping og nivåkontroll. Nokon som kan hjelpe? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 2, 2012 Ingen som har peiling? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 3, 2012 Du tapper med 8mm umbrakoen i underkant av diffen, og fyller på igjen på 5mm unbrakoskruen på siden fylle på ca 1l og det er nivåpluggen og så det renner ut det som skal=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 4, 2012 Takk for svar:) 5mm umbraco på sida er den som gir nivået altså? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 4, 2012 og hvis du skal bytte filteret, kan du slipe til en fastnøkkel med vinkel husker ikke om det var 21,22,24 eller 27, men fikk det til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...