Xenonmatch til tåkelys (VW CC)

Anbefalte innlegg

Noen som har tips til ok xenonmatch-pærer til tåkelys? Vurderer å skifte dette på CC'n.

Har aldri vært borti disse pærene, men vil ha noen som ikke er altfor sterke og blender. Går ut fra at det finnes forskjellige styrker på disse, eller vil det generere feilmelding om man bruker annen wattstyrke enn det som sitter der originalt?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

First of all, vet du hvordan pærer som sitter i nå? H7, H4, H11 etc...

Jeg har god erfaring med Gp Thunder 7500K, lyser godt og har god holdbarhet. Andre er veldig godt fornøyde med Höen, noen med Phillips osv.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bruker selv Höen Xenonmatch og er meget fornøyd med dette :)

Men som Christoffer nevner over her, noen velger andre leverandører/merker.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har selv meget god erfaring med GP Thunder pærene jeg har kjøpt hos dioder.no :)

1E614B84-90B8-46BF-A3C3-4B36A5AC2872-883

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for tips så langt. Har ikke peiling hva slags pærer som sitter i tåkelysene i dag, regnet med det var en eller to typer som var vanlige på relativt nye biler, men det er kanskje mye forskjellig :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har H11 i A4 b8.

Hva det er i din,er vanskelig å si :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har H11 i A4 b8.

Hva det er i din,er vanskelig å si :)

det sitter H11 i cc også.

Thunder er greit vil jeg tro :D jeg har gulepærer kjøpt fra bukta :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og de jeg la ut bilde på er 7500K som matcher original xenon best. 8500K blir for blått syns jeg. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker igjen. Trenger ikke være så likt xenon, er jo uansett ikke lov å bruke tåkelysene sammen med nær-/fjernlys, så da blir det sammen med parklys og led-lysene, som blir stående svakt på når den står på parklys. Da får vi se om det blir bytte etterhvert, så i alle fall veldig enkelt ut å bytte pærene. Har vært borti andre biler hvor det har vært rimelig kronglete :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.