#1 Skrevet August 31, 2012 Friskere enn før http://contour.com/stories/general-lee-audi-speedtest-with-gps 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 31, 2012 Såpass...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 31, 2012 Men hva i h?? Det var vilt!! Panserløft, steiling helt til nedbremsing og 344 kmt med en 30 år gammel bil. Yeiks 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 31, 2012 Finnes mer info om dette bygget? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 31, 2012 Flytta seg det der! Men jeg tror jeg ville hatt begge hendene på ratte i 344km/t: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 31, 2012 Ligger en tråd ute på zatzy.com Eller martinssonracing siden hanes. Er desverre ikke veeeldig mye bilder og info i trådene der om den siste tiden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 3, 2012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 3, 2012 Kroppen spente seg i påvente av at noe skulle gå galt, helsiken... sykt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 10, 2012 Tror jaggu jeg har fått meg en ny ringetone, takk til Marius Hesleskaug / Hesleskaug Video! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 10, 2012 Forholdshvis frisk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 10, 2012 Er dette "Generalen" som Robert S her i klubben hadde eller er dette orginalen som Robert brukte som inspirasjon? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 10, 2012 Er ikke sikker, men han her har holdt på en stund og er rimelig sikker på han var først ute med genreal lee audi. Møtte han i funesdalen på speedwekend for noen år siden, trakk opmerksomhet da også Mer morro fra den crazy svensken 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Oktober 13, 2012 dette er orginalen som var inspirasjon for klubb bilen ja! Gt maritinson er jo en "legende" som har herja i årevis. søk opp på youtube masse galne morsomme videoer av de galningene der.. (ikke all gatekjøringa dems jeg har helt sansen for, men det er jo en annen sak ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Oktober 14, 2012 Heftigt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Oktober 14, 2012 Å fyyy! Hvor mye yter denne bilen nå? Det var sykt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Oktober 14, 2012 836WHP bremsa den sist:) Bra skyv i den, det har det vært igjennom mange år nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Oktober 14, 2012 Han ekke tam han der asså! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Oktober 15, 2012 Kult dørhåndtak da iallefall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Oktober 15, 2012 Det er ikke det eneste som er kult der...! Synes han egentlig er bra modig slik det understellet beveger seg og en hånd på rattet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Oktober 15, 2012 Jeg spår at den bilen blir hans død, det der så ikke mye sunt ut i det hele tatt crazy 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Oktober 15, 2012 Jeg spår at den bilen blir hans død, det der så ikke mye sunt ut i det hele tatt crazy gjort meg den tanken der noen ganger jeg og... får håpe det går bra, og ikke minst at ikke han tar med seg noen om det skulle gå galt. men slik kjøring på gata har jeg lite sansen for, ei heller å legge det ut på nettet da det fort sprer negative holdninger og enkelte lett påvirkelige sjeler som lar seg inspirere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet November 1, 2012 Riktig lyd i den der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet November 1, 2012 Ikka faen om jeg hadde turt å sitte på der:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet November 1, 2012 JEg har litt lyst til å sitte på, bare for å få føle på rå hestekrefter som femmern dytter ut, helst på et mer passende sted Er det bare meg eller sliter den clutchen litt med å holde igjen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet November 1, 2012 skamfet bil,men fatter ikke han tør/får kjøre med de slangene som henger og dinger under bilen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...