General lee, speedtest 344Km/t

Anbefalte innlegg

Helt sjefsrå bil, men mistet nettopp all respekt jeg hadde for denne karen. Så nettopp ett annet klipp fra samme tur hvor det filmes fra dashen og bakover. Han som kjører har ikke sele på og han som sitter på sitter løst på gulvet uten stol/sele el.l.: dum :

Edit:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

bilen er vill og førern er vill... ikke bare vill men komplett IDIOT!! ikke bare sitter de inni bilen usikra og til og med ikke engang i stol... men i tilleg foregår draga i trafikken med andre biler og i boligstrøk.... lensmann i bygda må jo være lam som ikke beslaglegger førerkort og bil ! å det er jo ikke snakk om at det er et drag eller 2 siste året.... men han har jo faen meg herja slik i 10 år i samme byggda med samme bilen...

når det er sagt må han jo ha visse ferdigheter også ettersom han fortsatt er i live etter 10år , men før eller siden går det galt :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han som kjører har ikke sele på og han som sitter på sitter løst på gulvet uten stol/sele el.l.: dum :

Han har i det minste hørselvern på : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han har i det minste hørselvern på : klø :

ser ut som det er fordi countour camera sitter feste på bøylen på klokkene.... mulig lurt av han å ta vare på hørsla... men hjelm trenger han ikke , for er neppe mye å ta vare på inne i det hue...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Villbasse, helt klart.. Darwin pleier å ta hånd om slike.. : rolleyes

Hilser på alle, og bor i 'gläsbygden', så da er det vel en slags forståelse mellom onkel og innbyggerne?

Temmelig frekt 'eksosanlegg', forresten! :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men hvor sikker er man uansett hvis man drar av i sånne hastigheter?

Vil tro man har bedre sjangs uten sele da man kan bli kastet ut av bilen og få seg en flytur, kontra sitte fastspent og bli mos.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil tro man har bedre sjangs uten sele da man kan bli kastet ut av bilen og få seg en flytur, kontra sitte fastspent og bli mos.

med tanke på at bilen flytter seg 94,6 meter per sekund tror jeg egentlig jeg ville hatt på beltet:) for jeg vil ikke fly så langt å risikere å være lam fra nakken og ned.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Leste litt om dennne bilen for ett par år siden, og han kjører med standard fjører og Biltema støtdempere. Og originale bremser of course....

At ikke dette har gått gærnt er bortenfor min fatteevne!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sier tross alt en god del om kvaliteten på Biltema støtdempere!! :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lykke til... Hopp til 2min for å se hvor bra det går med en "flytur" uten setebelte. NSFW IKKE TRYKK PLAY OM MAN IKKE VIL SE KROPPSDELER FLY NSFW

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut som den funker godt med nybygd motor etter ett lite havari tiligre i vinter :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, den fyr'n er jo ikke helt rett.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Leste litt om dennne bilen for ett par år siden, og han kjører med standard fjører og Biltema støtdempere. Og originale bremser of course....

At ikke dette har gått gærnt er bortenfor min fatteevne!

Forholdsvis typisk svenskbygge. Ser ut som han er flink til å feste panseret også i en film over her : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forholdsvis typisk svenskbygge. Ser ut som han er flink til å feste panseret også i en film over her : rolleyes

sikker på at ikke det er for kjøling? bedre gjennomstrømning?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Steike ta , det flytter på seg altså :D Ikke f.. om jeg hadde turt 300kmt med isdekk på isen :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som Tretton sier:

Spänn av nu mamma, sluta mensa dej!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.