#1 Skrevet August 31, 2012 Har en uåpnet Ipad 2 16 GB , type svart, som jeg vurderer å selge ( har galaxy tab som jeg bruker) Butikkpris er 2990,- Selges for 2500,- Er du interessert, så ta kontakt Mvh Paul Eriksen Zimmerlund 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 1, 2012 Har en uåpnet Ipad 2 16 GB , type svart, som jeg vurderer å selge ( har galaxy tab som jeg bruker)Butikkpris er 2990,- Selges for 2500,- Er du interessert, så ta kontakt Mvh Paul Eriksen Zimmerlund Koster 2790kr på Expert. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 1, 2012 Koster 2790kr på Expert. Ja jeg så dette på expert, men det jeg gikk utifra var lefdal og elkjøp. Ingen upris 2500 da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 1, 2012 Er ikke interessert i å kjøpe, men bare lurer på om det følger med kvittering? Dersom det ikke gjør det så vil kanskje folk spytte inn noen kroner ekstra og kjøpe i butikk og få med garantien 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 1, 2012 Kan gi bud på 1500kr :-) Sent from my HTC One X using Tapatalk 2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 5, 2012 Solgt ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...