få av turbo på 2,5tdi v6 98mod

Anbefalte innlegg

Hvordan/hvilket verktøy skal jeg bruke for å komme til den nedre vestre skruen som holder turbo mot manifold når man står og ser på turbo ovenifra. Kommer ikke til den skruen med noe verkøy jeg har slik at jeg får kraft nok til å løsne skruen. Skal rense vevhusfilteret og vil ikke ta av dyserørene.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Klok vurdering å forsøke å holde dieselsystemet fritt for luft på disse motorene.

Det finnes en spesiell bøyd fastnøkkel til formålet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Klok vurdering å forsøke å holde dieselsystemet fritt for luft på disse motorene.

Det finnes en spesiell bøyd fastnøkkel til formålet.

noen tips til hvilken som kanskje kan brukes, har kappet av en 12mm fastnøkkel, men får ikke kraft nok.

Prøve litt mer senere i helga.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen tips til hvilken som kanskje kan brukes, har kappet av en 12mm fastnøkkel, men får ikke kraft nok.

Prøve litt mer senere i helga.

Husker ikke hvordan jeg gjorde dette uten, men du får kraft nok på en kappet hvis du bender nøkkelen med et maskinspett mot noe annet som sitter fast nei der.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.