#1 Skrevet September 1, 2012 Trenger et verktøy for å ta ut kamkjedestrammer på 1,8t AEB. Skulle helst hatt det i dag! ebay link 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 1, 2012 det der går vel ann og lage lett selv med en bolt og litt oppfinnsomhet ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 1, 2012 http://www.ecstuning.com/Audi-B5_S4--2.7T/Engine/Timing/ES1306818/ så veit du hvertfall hvor du få kjøpt det... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 1, 2012 Jeg har en sånn liggende som du kan få låne. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 3, 2012 Ahh, supert. Får vell prøve å lånt meg en bil en dag å hente den! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 4, 2012 Er ute å kjører hver dag. Kan svinge innom hvis du holder til ikke alt for langt unna. Send meg tlf nr ditt på PM til meg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...