#1 Skrevet September 1, 2012 Helt nytt 40mm senkesett fra FK Autoparts selges, ikke brukt eller pakket ut. Selges for 1500,- eller bud. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 5, 2013 1000.- bydd 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 6, 2013 Mottatt:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 30, 2013 Skal du ha de Roy? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 4, 2013 Hørte ikke mer fra Roy så ligger her enda!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 8, 2013 Med dempere? Passer det typ89? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 8, 2013 Bare selg det ja Øystein, fant ut at jeg hadde liggende ett sett på hylla selv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 9, 2013 Den er grei Roy:-) Ola, det er fjærer uten dempere. du får det til 1000,-. Jeg vil tro det er samme på typ89 som på B4 sålenge det er Quattro. Helt nytt og aldri brukt eller montert. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 22, 2014 Glemt denne jeg, ligger i esken sin enda! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 22, 2014 Jeg tar det for 1000,- hvis det er en akseptabel pris enda? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 22, 2014 Hei Bjørnar, det går helt fint. Da må vi bare finne en frakt metode:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juli 31, 2014 Solgt og sendt til Bjørnar: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...