#1 Skrevet September 1, 2012 Har vært og sett på en Audi A4 B8 2009mod som jeg lurer på å kjøpe. Bilen er S-line innvendig og utvendig med S-line ratt, og ellers greit med utstyr. Problemet er at på S-line rattet er det blendelokk isteden for multifunktionsknappene, lurer derfor på om noen her vet om det er bare å montere knapper/evt. bytte til ett S-line ratt med knappene? Ligger det kabler bak Airbagen? Kunne også tenkt meg Cruisekontroll, er dette mulig? Skjønner meg ikke helt på dette utstyret på disse A4ene, virker som ingenting er standar utstyr og alt må velges. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 1, 2012 Jepp, dette er relativt greit å ettermontere. Har gjort dette på en 2009 modell jeg hadde for en stund siden. Den hadde også kun blendelokk, og heller ikke cruise control. Jeg ettermonterte begge deler.... Måtte kjøpe følgende: nytt hendelsett m cruise hendel sleperingen i rattstammen rattknappene med ledningsnett Det finnes flere guider på nett for hvordan man gjør dette. Husk at du også må ha VAG com for å kode om dette etterpå. En annen kul feature du får i samme slengen, er kjørecomputeren iom at du får trykknappen på høyre hendel sånn at du kan scrolle gjennom de forskjellige bildene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 1, 2012 Takk, da ser jeg ikke dette som noe stort problem. Har en kompis som har ett S-line ratt med knapper liggende fra B7, vet du om dette passer? Du har ikke en link til evt. delenr. på Slepering/cruisekontroll hendelen? Ligger kontakten til cruisekontrollen klar? Er kjørecomputer på bilen, så da kan jeg også bruke de knappene på rattet til dette? Det funket ikke på min forrige A4 B7, men høres fint ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 1, 2012 Her finner du cruise controll Bestilte selv via Sondre Hugaas og monterte det på min A5, tok ca ein halvtime. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...