#1 Skrevet September 1, 2012 (endret) Har en komplett fungerende 94 modell Passat 1.9 td. som skal bort. Forrige eier skiftet omtrent alt av bremser for ikke så lenge siden. Motor er også skiftet, den som står i skal ha gått ca 180k. Fungerende AC. 3000 kr. Går på hoggeren neste torsdag om den ikke blir solgt før. Plukker av diverse nyttig før evt hogging. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 8, 2012 Rakk ikke å hogge denne på torsdag så den står her ennå. Bare å sette på prøveskilter å kjøre den hjem om noen vil ha den komplett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 8, 2012 har du bilde av den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 8, 2012 har du bilde av den? Fikser det imorgen (søndag) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 9, 2012 Litt bilder, dessverre dårlige mobil bilder ,men det var det eneste jeg hadde tilgjengelig... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 9, 2012 90 hestern? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 9, 2012 (endret) 90 hestern? Så vidt jeg vet, ja. Skal nedover mot Oslo fredag 21/9, kan evt ta med hele bilen, eller deler av den da. Gjør dette kun ved forhåndsbetaling og bindende kjøp slik at jeg slipper å ta me noe i retur. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 27, 2012 Står her fortsatt. Mye bra deler for 3000 kr her !! Kan kjøres hjem på prøveskilt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 4, 2012 Får kjøre en liten førjulsbump Tenker jeg vraker bilen over nyttår om den ikke blir solgt før den tid. Vrakpanten skal øke til 2500. Prisen er fortsatt 3000 og den kan kjøres hjem på prøveskilt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 14, 2013 Er det 02A kasse på den? Trenger girskifter, wire og spakstell 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 14, 2013 Ingen anelse Men sikkert noen som vet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 11, 2013 SOLGT ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...