#1 Skrevet September 1, 2012 Skal til å lakke nedre del av en frontfanger til en A4 B6, kjøpte 0.5 liter lakk men så kom jeg på i ettertid at nedre delen av bakfangeren også var ulakkert men ble i tvil om det holdt med 0.5 liter til begge delene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 1, 2012 Skal til å lakke nedre del av en frontfanger til en A4 B6, kjøpte 0.5 liter lakk men så kom jeg på i ettertid at nedre delen av bakfangeren også var ulakkert men ble i tvil om det holdt med 0.5 liter til begge delene. Skal holde det hvis det er + tynning. Er vel basen du mener nå? Grunning for å fjerne struktur og klarlakk kommer i tillegg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 1, 2012 Jeg har bare lakk så tynning, grunning osv kommer i tilleg, det er oljebasert lakk om det har noe å si i forhold til vannbasert? Edit: usikker på om det er oljebasert men det er visst en type lakk som ikke brukes/ulovlig i norge men ble brukt for noen år siden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 1, 2012 Jeg har bare lakk så tynning, grunning osv kommer i tilleg, det er oljebasert lakk om det har noe å si i forhold til vannbasert? Edit: usikker på om det er oljebasert men det er visst en type lakk som ikke brukes/ulovlig i norge men ble brukt for noen år siden. Tynnerbasert lakk er det vel du mener hvis det er en halvliter + tynner så har du nok base 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...