Hvor mye lakk til å lakke front og bakfanger?

Anbefalte innlegg

Skal til å lakke nedre del av en frontfanger til en A4 B6, kjøpte 0.5 liter lakk men så kom jeg på i ettertid at nedre delen av bakfangeren også var ulakkert men ble i tvil om det holdt med 0.5 liter til begge delene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal til å lakke nedre del av en frontfanger til en A4 B6, kjøpte 0.5 liter lakk men så kom jeg på i ettertid at nedre delen av bakfangeren også var ulakkert men ble i tvil om det holdt med 0.5 liter til begge delene.

 

Skal holde det hvis det er + tynning. Er vel basen du mener nå? Grunning for å fjerne struktur og klarlakk kommer i tillegg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har bare lakk så tynning, grunning osv kommer i tilleg, det er oljebasert lakk om det har noe å si i forhold til vannbasert?

 

Edit: usikker på om det er oljebasert men det er visst en type lakk som ikke brukes/ulovlig i norge men ble brukt for noen år siden.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har bare lakk så tynning, grunning osv kommer i tilleg, det er oljebasert lakk om det har noe å si i forhold til vannbasert?

 

Edit: usikker på om det er oljebasert men det er visst en type lakk som ikke brukes/ulovlig i norge men ble brukt for noen år siden.

 

Tynnerbasert lakk er det vel du mener :)

hvis det er en halvliter + tynner så har du nok base :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.