#1 Skrevet September 1, 2012 (endret) Trenger ett sort gulvteppe da jeg bytter interiør i bilen. Har du en annen farge, kan jeg være interessert i det og. Aller helst i Hordaland. Noen som har? Gjerne litt sorte deksler til interiøret også.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 2, 2012 Jeg har, men er i Tyrkia en ukes tid. Gi evt bud. er fler interesserte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 24, 2012 Noen andre som har? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 24, 2012 Noen som vet hvor man kan få tak i teppe? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 2, 2013 Løfter denne opp igjen. Trenger fremdeles teppe. Har forstått det slik at alle Audi 80, 90 og Coupetepper kan brukes. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 4, 2013 Hei igjen, beklager at dette er blitt glemt! Men har fortsatt teppe liggende:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 7, 2013 Hei igjen, beklager at dette er blitt glemt! Men har fortsatt teppe liggende:) Litt langt vekke, men jeg kommer tilbake til deg om jeg ikke får tak i noe lokalt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 7, 2013 Får nok sendt det i posten:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...