Forskjeller på R-Line front Passat 3C

Anbefalte innlegg

Hadde fullført R-line ombyggingen av Passaten min (trodde jeg), men da kom jeg over noen bilder på nettet av orginale R-line biler med to forskjellige typer nedre grill og tåkelysgriller i fangeren. Hva kommer dette av? Hvorfor er det slik? Noen som klarer å gi meg delenummer?

 

Alternativ 1. (Som jeg ikke har, men vil ha)

17_675711766_xl.jpg

 

Alternativ 2 (Tilsvarende som står på min)

46_82308339_xl.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

på den nedestre bilde er vel den nedre grillen fra highline og deksler uten tåkelys.

 

visst du bestiller nedre R-line grillen får man den som er på øverste bilde, samt r-line tåkedeksler.

 

ellers så ser det faktisk ut bare som bilde er tatt i litt forskjellige vinkler.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser nå at det du sier om alt. 2 stemmer ang. manglende tåkelys! Det som forvirrer meg er at jeg finner vanvittig mange orginale R-line på Finn.no med tåkelysgitter som alt 2, men kun to stk med de fra alt 1.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

forskjellen er vell at det var mulig å bestille R-Line med og uten lyspakke ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

forskjellen er vell at det var mulig å bestille R-Line med og uten lyspakke ?

 

Du misforstår meg. Så godt som alle R-line MED tåkelys jeg finner, har de "ordinære" tåkelysgrillene, mens kun to av mange har de fra alt. 1.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

den på alt 1 er ikke fra bergheim i oslo vel? isåfall så er det en importbil og muligens med r-line eksteriørpakke bestilt på en comfor-line utgave (ikke sikker) for det du tenker på er sort(ubehandlet) optik mot lakkert rundt blinklysene

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

den på alt 1 er ikke fra bergheim i oslo vel? isåfall så er det en importbil og muligens med r-line eksteriørpakke bestilt på en comfor-line utgave (ikke sikker) for det du tenker på er sort(ubehandlet) optik mot lakkert rundt blinklysene

 

Ikke helt! Jeg tenker på at den øverste har andre griller i tåkelysene enn den nederste, alt 1 sine har mer alá R36 stil over seg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg fikk vite at de tåkelysdekslene var r-line deksler, Simen har jo de på sin Touran. Har ikke tenkt over det før du sier det, men mange norske r-line har ikke de, men om du ser på andre steder i verden så ser det ut som mange har de.. Og de fleste biler som er bygd om til r-line har de jo :P

 

Om du finner noe sted på nettet så er jeg også med å kjøpe sånne, om det er billigere enn disse:

http://allegro.pl/rarytas-kratki-w-zderzak-passat-3c-b6-r-line-r36-i2589459713.html

 

Det er billigste jeg har funnet (ca 700 ink frakt)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den på bilde 2 står her i butikken hos meg og er en norsk 2009 original R-line, bygd på comforline.

 

De andre svarte vi har er en 2010 modell original R-line, bygd på highline.

 

Disse 2 har samme front.

 

Den på bilde 1 er en import bil...

 

Det jeg har sett er at importerte biler ofte har ulakkerte "blinklysdeksel".

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Klarer du finne pris på R-line tåkelysdeksel, og eventuelt prisen hos møller Petter?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det blir jo litt dumt om man bare vil ha grillene da:)

 

Men over 1000kr hos møller for 2 bittesmå plastgriller.. Drøyt:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det blir jo litt dumt om man bare vil ha grillene da:)

 

Men over 1000kr hos møller for 2 bittesmå plastgriller.. Drøyt:p

 

I mitt tilfelle så er der ikke grøftelys på bilen orginal sjøl om de er en highline. Så for meg passer dette kitet meget bra!:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.