#1 Skrevet September 2, 2012 (endret) På tide å rydde opp i bilparken 91 golf gti 16 v digifiz instrumenter servo og soltak! bilen trenger en oppstrekk for å bli fin men har absolutt et potensiale helt og fint interiør! noe ventil tikking bytt noen ventilløftere så er den ordna! pris 9000 med bbs 7000 uten kontakt meg pr tlf eller pm Øystein 90124911 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 2, 2012 Hvordan er det med rust på denne? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 2, 2012 Slettes ikke verst kun lakk rust ingen hull!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 2, 2012 Hva må til for og få skilter på den? Har du litt mere utfyllende info om hele bilen, som km osv osv? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 2, 2012 Litt bremser altså litt skiver og klosser trur jeg er det som trengs! km stand var ca 250 det er nye weitec dempere og fjærer foran med godkjenningspapirer! Hadde tenkt full restaurering men ser att jeg har for mange biler slik att jeg ikke rekker det! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...