#1 Skrevet September 2, 2012 Har svinghjulsfølere med holder til salgs . 800 kr med frakt ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 16, 2012 Bump.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 5, 2012 Bump... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 6, 2012 byr deg 600 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 6, 2012 Det kan vel gå .. Følerne er gammle og jeg har ikke testet dem enda , så spørst om jeg må koble dem på en bil og sjå an tilstand før jeg sender dem .. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 6, 2012 okei gjør det,mine funker ikkje isloeringa å ei ledning er gåend så må ha noe som funker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 6, 2012 ska sjå .. er jo gammle disse og .. sitter ofte fast i holderen og .. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 10, 2012 Sku du ha eit sett ? Har solgt eit sett, får sjå om i har flere sett som er ok 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 11, 2012 Har da flere om noen ska ha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 12, 2012 ja eg skal ha et sett om de funka 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 12, 2012 Jeg er intr. om disse er fra S4 2,2TQ. Fikk et sett idag som ikke passet som også var fra 20v femmer, og som heller ser ut til å være i dårlig stand. (dvs ser ut som de har subbet i svinghjulet). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 12, 2012 Pm sendt til dere .. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Oktober 21, 2012 har muligens 1-2 sett til liggende .. testet og klar til sending .. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Oktober 24, 2012 Har et sett tilovers .. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet November 4, 2012 Bump.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet November 29, 2012 Siste settet som såg veldig bra ut er solgt , har 2 sett som går billig , der ene føleren har en bulk og på det andre settet har den ene litt dårlig ledning på ene føleren , følerene er testet og er ok .. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Januar 30, 2013 Har 2 sett liggende som går billig .. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...