#1 Skrevet September 2, 2012 trenger en plass til og bytte en stikkaksling og noe annet småtteri på bilen min i gjøvik området etterhvert når jeg får rota sammen litt deler. smeller og styrer i sycnro systemet sååå vill ikke legge ut på noen langtur. hehe gjelder en vw golf 3 syncro send mld eller pm om tips er ikke noe stress men må få fiksa d innen en 3-4 uker i allefall:p 99554009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 2, 2012 Lyst til å kjøre 15min fra Gjøvik for å skru, da? Er fortsatt i innflyttingsfasen i det nye verkstedet, men det er god plass og verktøy er der, dog ligger mitt i en stor pappeske fortsatt:p Håper å få inn benk nå snart og få organisert verktøyet littegrann. Kan ta det på f.eks en Lørdag eller Søndag (ikke førstkommende Lørdag). Send PM om det er interessant. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 2, 2012 hei ja! pm sendt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...