#1 Skrevet September 2, 2012 Som tittel sier så ønsker jeg å kjøpe enten RS2 interiør med helskinn eller delskinn med alcantara, eller S2 helskinn som skal inn i en 1992 Audi 80 sedan. Noen som har?? Send PM eller mail ( oddove@hotmail.com ) med bilder og info! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 2, 2012 Hei! Har rs2 baksete med rygg i svart helskinn:) gi bud! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 3, 2012 Hei! Har rs2 baksete med rygg i svart helskinn:) gi bud![ATTACH]179482[/ATTACH] Er det strøkne? Går de an sende? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 3, 2012 Er et lite merke i ryggen til høyre i bilde, ikke noe hull. Jeg tror noe har ligget imot setet, så skinnet har strekt seg eller noe. Ikke veldig synlig:) Er nok ikke så veldig lett å sende mtp. Størrelsen:-/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 3, 2012 Er et lite merke i ryggen til høyre i bilde, ikke noe hull. Jeg tror noe har ligget imot setet, så skinnet har strekt seg eller noe. Ikke veldig synlig:)Er nok ikke så veldig lett å sende mtp. Størrelsen:-/ Har veldig lyst på de men det blir for langt til elverum desverre:-( kan du sjekke om det går å sende? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 3, 2012 Adressa di er da? Er i Tyrkia nå til den 9.sept, men kan prøve undersøke når jeg kommer hjem:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 3, 2012 Adressa di er da?Er i Tyrkia nå til den 9.sept, men kan prøve undersøke når jeg kommer hjem:) Gardsvegen 91, 4540 Åseral haster ikke for min del så hører bare ifra deg igjen da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 11, 2012 Bumper denne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 15, 2012 Ingen som har?? Allerhelst helskinn RS2 framseter, og baksete til S2 sedan også i helskinn. Dørsider er sannsynligvis ordnet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 29, 2012 Har elektriske rs2 stoler med grå alcantara med varme. Har også dørtrekk og bakesete ryggen i samme farge om du er intr? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 29, 2012 Har elektriske rs2 stoler med grå alcantara med varme. Har også dørtrekk og bakesete ryggen i samme farge om du er intr? Ja! Pris og bilder?? Gjerne på mail: oddove@hotmail.com 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet November 29, 2012 Pris? tja, ga 10 for allt. Så kom med ett bud. Hadde bare ett bilde på hånd. Men kan ordne flere i løpet av helgen Hele og pene. Har behandlet de i sommer, så ser bedre ut nå enn på bilde 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet November 29, 2012 PM sendt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Februar 11, 2013 Drar opp denne igjen da jeg fremdeles går og vurderer dette 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Februar 25, 2013 Da har jeg fått interiør Tråd kan slettes! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...