#1 Skrevet September 2, 2012 Møte MD Oasen kl 19:30 torsdag 6 sep.. :) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 2, 2012 Får prøve å svinge innom å hilse på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 5, 2012 Eg e game Selvom det e midt i Hotell Cæsar *ironi* Noen som tar med stickers og skiltholdere ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 6, 2012 Eg e game Selvom det e midt i Hotell Cæsar *ironi* Noen som tar med stickers og skiltholdere ? Jeg får ikke med merker og skiltholdere, da jeg ikke reiser hjem før møte. Driver med husbygging og kommer noen og skal gjørre noe ifm, dette i kveld, men håper å komme etter på, men ikke 100% sikker da jeg ikke vet hvor lang tid ting tar. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 6, 2012 Dersom været fortsetter slik som det gjør? Er det mulighet for å flytte det p-huset til Biltema? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 6, 2012 P-huset på biltema hadde jo vore en ide' 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 7, 2012 Var dårlig lokal oppmøte, men en gjeng fra Stord så kom men flere tøffe biler, som var vært å se :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 8, 2012 Va bra de fra stord møtte opp Va du på Heiane eller ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 8, 2012 Et bilde ifra streetmeet her på stord i natt på statens vegvesen! Blei rundt 30 biler, og kjørte kolonne osv! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 8, 2012 Et tideligare på kvelden, me jysk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 9, 2012 Va bra de fra stord møtte opp Va du på Heiane eller ? Jeg hadde ikke mulighet, hus bygging og alt for mye å gjøre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 16, 2012 Blei meget vellykka faktisk Overaskandes bra! Her har du kremen av Stord, hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...