#1 Skrevet September 2, 2012 Heihei. Tilhengerfeste. Får jeg til å bruke ett universal kabelsett til min a4 03 b6 ? Eller vil jeg få feilkoder på lys ? Vil jeg da kun få feilkoder når jeg har koblett til hengerkontakten eller hele tiden ? Håper noen kan hjelpe meg med dette -Tommy 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 3, 2012 Tipper du får problemer med både baklys, bremselys og blink, men kun når du har på henger. Det finnes også 'originale' plug&play-sett til bilen din som omgår dette, f.eks dette eller dette. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 3, 2012 Norsk bildelsenter selger en type som passer alle biler, se her. Det er til salgs............ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 4, 2012 Noen som vet om hengerfeste fra chassie hakke nyere passer ? 8e lrns ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...