#1 Skrevet September 2, 2012 Hei. har plukket ut seter,bakseter og ratt i min 1995 model S6. legger det derfor ut til salgs. setene har ingen rifter eller slitasjer så vidt jeg kan se, men trenger nok en liten shinings for å bli tipp topp stand. har også ratt fra samme bil tilsalgs med airbag. er ikke nevneverdig slitt. ratt kan sendes, ser helst at resten blir hentet. BUD 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 2, 2012 Byr 1000.- for rattet om det ikke er skader på det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 4, 2012 det er notert. har en som skal sjekke om rattet passer i hans s2. hvis det ikke blir solgt da, tar jeg kontakt. Mats 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 19, 2012 noen som trenger ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 2, 2012 har både interiør og ratt til salgs her ennå=) gi bud ,skal bort 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 2, 2012 Du selger vell ikke 1 stol, eventuelt begge? Har slitasjehull på min nåværende førerstol. Eventuelt pris? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 2, 2012 hei. selger vel helst begge to da. liten sjangs for at jeg får solgt bare en stol. kan sjekke stolene i morgen. tror ikke det er no slitasjehull på de. hva vil du gi, jeg vet ikke helt pris på sånt. skal bort, ligger i kjelleren. mats 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 3, 2012 Du må nok uansett komme med en prisantydning, hvis ikke blir tråden din stengt desverre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 4, 2012 den er grei. for komplett interiør ; 3000,- eller bud rattet mest sannsynlig solgt. Mats 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 7, 2012 rattet er solgt, har resten liggende i kjelleren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 14, 2012 Hei. Hva skal du evt. ha for bare stolene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet November 14, 2012 Hei, kunne tenkt meg 1500kr for de. Ser helst at de blir hentet. Mats 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet November 14, 2012 Ok. Jeg byr én høvding for de, så får du avgjøre om de er hvert salget eller om de bare skal ligge i kjelleren:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet November 14, 2012 Det er i orden for meg. Vil bli kvitt de. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet November 14, 2012 Vet du om man må bygge om understellet på de for å få de inn i B4? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet November 14, 2012 Nei, det er jeg usikker på.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet November 14, 2012 (endret) Jeg vet det er en del som setter i disse setene i b3 og b4, men skal sjekke det opp litt. Stolene må hentes regner jeg med? Vet du om nakkestøttene bak passer i de gamle ryggene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet April 15, 2013 Hei, har du interiøret ennå? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet April 15, 2013 Nei. Solgt;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...