#1 Skrevet September 2, 2012 Har lagt merke til at det ser ut som det renner no metallisk gørr nedover fra under c stolpen på bilen. Aner ikke hva dette er, eller hvordan jeg skal fikse det. Noen som vet? Har et bilde her som viser hvor. (Ikke min bil) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 9, 2012 Ingen som vet hva det er? Virker som det renner fra under c stolpe dekselet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 9, 2012 Det kommer fra listene rundt vinduene dine, som jeg mener er alu. Det poleres lett bort, men har en lei tendens til å komme igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 9, 2012 Ah, der sier du noe ja. Takk skal du ha. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 12, 2012 det er klipset som sitter bak lista som er rusta, liste pirker du lett av ved hjelp av ein plastkile i underkant og drar lista forsiktig vannrett utover, så er det berre å boreopp popnaglen som holder klipset og skifte det:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...