#1 Skrevet September 3, 2012 Heisann! Vil gjerne ha en ny nøkken med "keyfob" til min passat. Kjøpte en passat for noen uker siden som har fjernstyrt sentrallås via en ekstra original VAG brikke som henger ilag med nøklen med 2 knapper. Den ene er kaputt, og den andre følger snart etter. Da lurer jeg på om jeg ikke kan erstatte denne med en av nye typen (kombinert nøkkel og sentrallås i en feit nøkkel). Og evt må disse kjøpes originalt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 3, 2012 Ser jeg har postet feil.. kan moderator flytte denne? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 20, 2012 Usikker på om det funker med en flip-nøkkel, kommer vel mye an på frekvensen på senderen du allerede har. På flip-nøkkel er det 2 frekvenser; 433,92mhz og 434mhz. Har du en av disse frekvensene på senderen, vil jeg tro du kan bruke en flip-nøkkel. Denne kan kjøpes på ebay til noen 100-lapper. Så må du få slipt opp nøkkelen og i tillegg få flytte over "chip'n" til startsperra, eventuelt kode en ny (kan gjøres på 3 måter, vag-tacho, vcds (trenger da pin kode til startsperre) eller til slutt møller). Kode senderen til s.låsen kan gjøres selv med hjelp av en annen fungerende nøkkel, eventuelt med vcds eller møller. Fikset en ny nøkkel for en kamerat for litt siden. Han hadde en veldig sliten ikke-flip nøkkel med 2 knapper på. Kjøpte ny flip-nøkkel, fikk denne slipt opp. Jeg kodet nøkkel opp mot startsperra og kodet senderen til s.låsen. Alt gikk fint og ny nøkkel fungerer 100%. Kan du finne ut frekvensen på senderen du har, eventuelt et delenr? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...