Innvendig belysning passat 3B 97'

Anbefalte innlegg

Heisann!

Har en Passat 3B fra 97' og all innvendig belysning er død, sikringen er hel, så jeg ser ikke helt hvorfor.

Tenker på all belysning i tak og bagasjerom. Alle lyspærene er hele og pene, og standard glødepærer..

Har sjekket sikringen på førersiden av dashbordet, er det flere sikringer andre plasser?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

funker sentrallås? Du har jo modellen med den fantastiske comfort uniten under golvet

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilen har etterinnstallert fjernstyrt sentrallås fra defa (originalt fra vw) så sentrallås fungerer ikke når jeg bare vrir om nøkkelen, men jeg vet ikke om det skal være slik? Når jeg bruker den medfølgende donglen fungerer det iallefall bra. Men det skal fungere med bare nøkkelen i døra også?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

funker sentrallås? Du har jo modellen med den fantastiske comfort uniten under golvet

Er ikke comfortmodul i gulvet på 3B, det kom på 3BG.

Eller det var hvertfall det jeg fikk høre når jeg hadde vannlekasje på min. At jeg var "heldig" som slapp billig unna.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ligger comfort modul på gulvet i min 3b i hvertfall og jeg fiksa brudd i 18 ledninger lys,sentrallås, elvinduer alt hadde streika

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok. Hvor under teppet ligger denne modulen? Og evt er det brudd på ledningene før boksen eller inni boksen som bruker å være problemet?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Under teppet foran førersete. Bruddene mine var et stykke etter fra enheten mot og langs kanalen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.