#1 Skrevet September 3, 2012 Som topic sier bilen jeg ser på er godkjent med senk, noen som vet hvordan det blir hvis jeg skal ha norske skilt? Må den godkjennes på nytt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 5, 2012 er vel tuv standard i Sveirge og såvidt eg veit, men Norske kontrollorgan leve litt sitt eget liv på somme plasser 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 5, 2012 I Sverige trenger du ikke føre inn noe godkjenning av senk i vognkort. Bare til å ha Tuv papiren liggendes i bilen det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 5, 2012 Svaret jeg fikk på BT var følgende: At en endring på bil er godkjent i et annet land, gir ikke automatisk rett til godkjenning i Norge. Derfor må man regne med at det må godkjennes på nytt når bilen tas inn. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...