#1 Skrevet September 3, 2012 (endret) Har vært i kontakt med Autotuning anngående overhaling av håndbrekket til RS2en. Noen som kan bekrefte om jeg skal ha deler fra en 94mod 911? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 9, 2012 Ingen som kan hjelpe meg med dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 9, 2012 Hvilke deler er det du skal ha? Bare bremseskoene? Mener de er 180mm og brukes på flere modeller inkl 911 og 928 ihvertfall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 10, 2012 Hvilke deler er det du skal ha? Bare bremseskoene? Mener de er 180mm og brukes på flere modeller inkl 911 og 928 ihvertfall. Tenkte å skifte ut alt. Bremsesko, fjører, wire, osv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 10, 2012 Autotuning veit jo hva du skal ha. Fornuftig å bytte ALT ja når du først er igang, da er sjansen større for å få faktisk få et fungerende håndbrekk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 10, 2012 Autotuning veit jo hva du skal ha. Fornuftig å bytte ALT ja når du først er igang, da er sjansen større for å få faktisk få et fungerende håndbrekk Da bestiller jeg fra Autotuning og så tar jeg wire fra Møller. Takk for hjelpen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...