Anbefalte innlegg

Hei. Lufter salg av golfen pga diverse andre planer. Trenger ikke selge, men hvis noen har lyst på en rå golf så ta kontakt. Dette er en original G60

 

Her er alt gjort. I fjor vinter ble følgende på bilen byttet med nye deler:

 

Understell:

Nye bærebroer med nye foringer

Nye stabstag foringer

Nye ytre styreledd

Nye foringer bak (et helvete og bytte!)

Nye ytre drivledd

Nye mansjetter indre drivledd

Nye fjærbeinslagre

Nye hjullagre fremme og bak

Nytt supersport justerbart senkesett (godkjent i vognkort)

Nye foringer under spindlene (husker ikke hva disse heter)

 

Bremser:

Alle nye bremserør

Alle nye bremseslanger

4 nye skiver med klosser

Nye håndbrekk wire

1 ny calipper bak

Overhalte bak calippere

S2 calippere fremme som er ny overhalte

 

I fjord vinter så har bilen fått ny motor. Den gamle ble tatt ut og erstattet med en annen G60 motor som jeg hadde fått tak i. Her ble motor totaloverhalt. Denne var det allerede turbo på så mange av delene som ble satt i kom fra denne motoren. Denne hadde blitt overhalt tidligere, men kjørt på for mager blanding så stemplene hadde smeltet. Så derfor ble følgende gjort:

 

Motor ble honet og sjekket.

Topp ble trykktestet og sjekket tilstand på. Dette har jeg kvitering på.

Nye originale G60 stempel

Nye H-Profil råder med nye lagre

Ny stålpakning

Alle simmerringer ble byttet samt alle pakninger

Ny Schrick kam og nye løftere.

Justerbart kam drev

Ny registerreim og strammer.

Ny vannpumpe

Ny termostat

Justerbar FPR

+++ Sikkert glemt masse her. Men motor er bygget for og holde en stund.

 

Bilen er chippet med chip fra SS Tuning. Går meget godt. Lader nå ca 1 bar, men er satt opp for 1,2 bar. Skal ha ca 230 HK. Turboen som ble satt inn var sliten, men ble satt inn for og se hvordan det gikk. Denne røyk nettopp, så før salg så skal den enten overhales eller byttes. T3 60 turbo. Alt etter hva som er best.

 

Bilen er bra for rust. Har noe rust rundt bensinlokket og noe steinsprut her og der. Men gulvet og kanaler er veldig bra.

 

Har noen Artec S1 9x16" felger med helt nye dekk på som følger med.

 

Bilen er eu-godkjent og årsavgiften er betalt.

 

For mer info om alt som har skjedd med bilen så sjekk her: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=198663

 

her er og masse bilder, men legger inn ett par bilder her. Har dårlig nettlinje her så får ikke lagt inn mer.

 

Bilen rundet akkuratt 250.000km, men dette merkes ikke, da alt er nytt i understell og bremser osv.

 

 

DSC_4120.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er nyoverhalt turbo på plass, og bilen går mye bedre enn tidligere. Spooler mye kjappere enn tidligere og drar bedre.

 

Bilen vurderes fremdeles solgt, så hvis noen er intressert så ta kontakt på PM så skal vi alltids bli enige.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vurderes enda solgt. Går for 40.000 sånn den står. Da kun på stålfelger da felgene er solgt. Uten anlegg... Kan følge med duostyling målerne.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvor mye med anlegg?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

46.000. Det mener jeg er en fair pris.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke lyst å bytte i countryen? :P Men skal vel ikke ha prosjekt nå du?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne er allerede solgt! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.