#1 Skrevet September 3, 2012 Har en '08 Golf 5 som jeg har kodet US/Canada lys på (blinklys foran lyser). Har nå lyst til å kode vekk parklys foran, men vi fant ikke noe koding som kunne gjøre dette i Vagcom! Er det mulig å gjøre dette, evt hvor i Vagcom finner man dette? eller er det bare mulig å justere lysstyrken på parklysene? Søkt rundt på div forum, men ikke funnet noe som jeg finner igjen i Vagcom på min bil.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 3, 2012 sett i orange parklys pærer det er det peneste esso on the run har dette hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 3, 2012 Kjenner ikke Golf i detalj, men den er nok ikke veldig ulik min -07 Touran. Har ikke funnet noe sted jeg kan kode vekk parklys, men jeg kan sette lysstyrken til 1%. Et triks jeg har lest flere gjør, er å sette inn led-pærer feil veg. Det blir mørkt og man unngår feilmelding på pærevarslinga. Selv har jeg valgt å redusere lysstyrken på parklyspærene til ca 30%. Har i tillegg montert xenonmatch i alle lampene foran (park, nær, fjern og kurve/tåke). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 4, 2012 Det med LED pærene hørtes ut som en kurrant idé, spørs nok om j får gjøre dette for å bli kvitt parklysene. Men sånn i tilfelle, husker du hvor koding i Vagcom for justering av lysstyrken var? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 4, 2012 DET husker jeg ikke. Har ikke tatt noen screenshot av det heller. Litt mange baller i luften om dagen, men hvis det ikke haster veldig så kan jeg se om jeg får tatt noen screenshot. Vær imidlertid obs på at det kan være litt forskjell fra min Touran til din Golf. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 5, 2012 Har bestilt noe LED pærer, så skal uansett prøve dette, å plassere de feil vei å se om jeg unngår pære-check. Ikke noe voldsomt hast, så kan godt legge det ut hvis du kommer på det etterhvert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...