#1 Skrevet September 3, 2012 (endret) Denne er nå lagt ut for salg; http://www.finn.no/finn/object?finnkode=36442694&WT.synd_type=agent 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 13, 2012 Som en "hjelpebump": Søkte litt på finn i dag, og bl.a. på S8, og da slo det meg at bilen din ikke dukket opp der (siden det er en A8 og ikke en S8). Men det er vel ikke noen måte å få lagt den i S8-kategorien også? (De som søker etter en S8 burde jo absolutt få med seg denne også....). Kan jo lage en annonse til, selvfølgelig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 13, 2012 Takk for den bumpen, ja :-) Nei, tenkte på det samme når jeg lagde annonsen, men det er ikke mulig å legge den inn i både A8 og S8 kategorien i en og samme annonse. Men om de har søk med S8 i teksten kommer den i alle fall opp. Annonsen har i alle fall blitt sett av mange, -har nesten 5000 hit på 2,5 uker. Men forespørselene gjelder stort sett innbytte, så ikke noe handel til nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 7, 2013 Bilen ble lagt ut for salg igjen for litt over en uke siden, og denne gangen forsvant den ganske raskt! :-) Jeg skrev kontrakt med kjøper i går, og bilen blir avhentet i nær fremtid. Jeg setter ikke bilen som solgt på Finn.no før den er avhentet sånn at jeg er 100% sikker på at alt er i boks. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 15, 2013 De siste bildene av bilen i mitt eie (og også broderens A8 D4 i bakgrunnen). Salt'n Pepa :-) Bilen er nå hjemmeværende i Drammen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...