#1 Skrevet September 4, 2012 Ønsker å kjøpe front grill til Audi 90/Urquattro. Den må være hel uten hull. Richard 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 4, 2012 Mulig jeg har, skal sjekke når jeg kommer hjem. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 4, 2012 sjekk du så hører jeg fra deg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 4, 2012 Jeg hadde nok bare en grill fra eldre type. Den som er mer flat. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 5, 2012 ok Jeg får lete videre da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 5, 2012 Her er grill http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=242073 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 5, 2012 Har sett denne og sendt PM men ikke fått svar enda 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...