Anbefalte innlegg

Heisann!

Skal snart på eu ok nå men har funnet fram til at baklysa mine ikke virker.. har igrunn nett kjøpt bilen og aldri sjekka skikkelig om de funker (tabbe jeg vet!) men har noen av dere peiling på hvorfor de ikke funker? Fordi.. ryggelysa funker og bremselysa funker og blinklys, men IKKE kjørelys!

Har prøvd og bytte "holderene" og selfølgelig pærene.. Har sjekka sikring men finner kun for bremselys og blinklys ved siden av rattet i bilen! er det et rele eller en egen sikring kun til kjørelys som kan være gåen ?

Har noen erfaring eller vet hva som kan være galt? : bh :

Bil: Audi a6 c4 sedan 1996

Mvh

Kim

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

fungerer park lysa dine framme? for om ikkje mangler du strøm på park lys kretsen din, den går på park lys framme og kjørelys bak. Ikkje sikker på kva som gjer dette (mulig det er lysbryteren din som er slitt) Bror min hadde samme problemet, men han la berre opp ein ledning fra ein anna sikring og bort på park lys (da denne kretsen krev lite strøm). Funker som middertidlig løsning, men ville funne årsaken, held ein knapp på lysbryter eg da. Men om du berre vil ha den gjennom eu så fåreslår eg ein liten lask i sikringsboksen, er to sikringer (høgre og venstre lys) som står ein av dei fremste radene, meina det er 10a, eller 5.. mål med ei testlampe/multimeter da lysa er på å finn to som ikkje er strøm på som står over kvarandre.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Parklysa og hovedlysa framme lyse :S

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.