#1 Skrevet September 4, 2012 Noen som har prøvd eller tror det vil gå fint med 8x17 et30 med 185/35 på en moderat senket mk2 uten for mye kapping av skjermer bak ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 4, 2012 Det burde gå tilnærmet smertefritt, til og med med litt mer enn moderat senk også. Er uansett ikke mye valsing som skal til før det går helt smertefritt isåfall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 4, 2012 Kjøpe mine , er akkuratt den dekk dimmen og 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 4, 2012 cato risnes kjører jo 17" blq på 1`er cab 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 5, 2012 Ok, da burde nok dette passe ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 10, 2012 Nå har jeg kansje ikke noe rotiform felger, men dette er 8x17 et32, 195.40.17 med ca. 60mm senk. Passer smertefritt Kanskje det hjelper litt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 11, 2012 Se der ja, blir så og si det samme det klaringa mellom fjørben og felg jeg bekymret meg for, men ser ut til å gå fint! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 11, 2012 Ja, det er ikke noe problem her vertfall:) Henner det subber en gang iblandt, i en god dump el. Men så har jeg snart aldri hatt en bil som ikke subber da, så er på en måte vandt til det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 11, 2012 cato risnes kjører jo 17" blq på 1`er cab Disse kommer for salg ganske snart hvis det kan være av interesse. 8x17 i Machined utførelse med 185/35-17 Kun brukt tur retur Bugrun 2012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 11, 2012 Du har pm. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...