SOLGT/KASTET: Golf III 1.6 AFT / Cab bakluke div deler

Anbefalte innlegg

Har noe småtteri liggende etter bytte av bakluke på Cab'en

- Tredje bremselys (lang pæreholder og selve bremselyset), dvs alt som kan klipses ut

- Sentrallåsaktuator (heter det det? Den som mottar trykk/vakuum og beveger låsestaget)

- Låsedeler (har ikke nøkkel)

- Dekkplaten på luka mot bagasjerom (den som er 25 x 70 cm eller noe sånt)

- Ledninger

- Fleksi-slanger som er rundt slangene/ledningene ut til luka

- I det hele tatt det som kan skrus av luka

- T-stykket i høyre bakskjerm som er forgrening for sentrallås-luft til bakluka (nytt, delenr 447 711 7589)

- Men ikke lokk-dempere, og ikke plastlisten over skilt og lukeknapp

- Prisantyndning: Frakt pluss litt for bryderiet med å pakke og sende. 50 kroner pr dings eller 200 for alt? Hentepris: 100 for alt.

 

Edit/Solgt: (((((Dessuten en starter til 1.6 AFT. Byttet pga mistanke om at den ikke var OK (kan like gjerne ha vært tenningsbakstykket - det ble byttet samtidig). Gått ca 150.000 km. Selges for en hundrelapp og du får igjen halvparten hvis den ikke er i orden.)))))

 

Edit: Da blir resten kastet

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei

Er interessert i starter.n du har,vil gjerne prøvd den på min Golf der starter er defekt.....Helge

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hente? Sende? Hvor bor du?

Edit: Du kjøpte felger av meg i 2010, du :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei,ja kan vel stemme det at jeg kjøpte det av deg,men husker ikke hvordan de så ut....har sikkert brukt de på ett eller annet vw objekt. Jobber i Oslo og kjører veien innover fra Hønefoss nesten hver dag så vi kunne vel treffes ett sted...jobber stort sett natta denne og først i neste uke.....Helge

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har Helge hentet starteren, takk for handelen. Resten: Bump

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bump. Gis bort.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.