#1 Skrevet September 5, 2012 (endret) Da jeg har valgt å gå for ennen viskositet har jeg 12 liter (3x4l) med Agip 10w-60 olje til overs selges 900,- Foretrekker henting lokalt, men kan sikkert ordne frakt hvis kjøper dekker denne. (OBS: kommer hjem fra jobb 11/9) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 11, 2012 ingen som trenger? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 11, 2012 Kjipern da jeg nettopp har kjøpt 4x1L for 800,- Skal vurdere dette for fremtidlig oljeskift 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 11, 2012 http://forum.vacn.no/showthread.php?241881-SELGES-KJØPES-Stavanger-omegn&highlight=Et tips er å legge en link til annonsen her hvis du er mest intr i å ha den plukket opp lokalt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 11, 2012 *SOLGT* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...