Spørsmål ang. dempere foran - RS2

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg holder på og montere KW coilovers på RS'en min. Det jeg lurer på er om den "koppen" som skrues fast øverst på demperen skal stå litt over karosseriet? Husker ikke helt hvordan det så ut nå jeg demonterte, men nå går den hvertfall ikke helt nedtil. Legger ved et bilde slik at det blir litt lettere og forstå : )

Kopp på toppen av stødemper 1.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen som har RS2 som kan sjekke hvordan dette ser ut originalt? Jeg er skeptisk til å bare skru dette sammen å kjøre, selv om jeg tror det er riktig montert.... Hadde vært kjempe hvis noen hadde hatt muligheten til å se etter i kveld, må opp tidlig i morgen å skru. Må få bilen ferdig og få skilter på den før Våler-treffet!

Mvh,

Morten

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen som har RS2 som kan sjekke hvordan dette ser ut originalt? Jeg er skeptisk til å bare skru dette sammen å kjøre, selv om jeg tror det er riktig montert.... Hadde vært kjempe hvis noen hadde hatt muligheten til å se etter i kveld, må opp tidlig i morgen å skru. Må få bilen ferdig og få skilter på den før Våler-treffet!

Mvh,

Morten

Ser akkurat ut sånn på min 90 også.

Har nettopp bytta forstillinga.

Har ikke kjørt så mye, men ikke merket noe unormalt, eller ulyder så langt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser identisk ut på min med FK høydejusterbart ihvertfall.. ;-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser sånn ut på min også : ja :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå har ikke jeg noen RS2, men det er sånn på alle B4 jeg har sett iaffal. Så det er nok samme på RS2 og.

Med andre ord, helt som det skal være.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for hjelpen!

Mvh,

Morten

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.