komplett 1991 golf gti 16v hugges! el recaro int!

Anbefalte innlegg

pga motorproblemer velger jeg og hugge min gti. komplett bil.

noe av delene:

- komplett el recaro interiør

- justerbart senkesett

- gti sidelister

- g60 breddekitt (godt brukt)

- momo ratt med boss

- 16V pl motor selges i deler

- emblemfri grill

- lykter foran og bak

- lenso 15" rs replicaer med bra dekk

- +++++++++++++++++++++

mye bra deler her. priser starter fra 200kr.

004-17.jpg

005-16.jpg

003-19.jpg

001-23.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva skal du ha for interiøret? Stolene fremme og bak...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mye skal du ha for hele bilen uten felgene?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva skal du ha for interiøret? Stolene fremme og bak...

tar imot seriøse bud. selges kun komplett med dørtrekkog gulvteppe. dette må også hentes.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mye skal du ha for hele bilen uten felgene?

egentlig ikke til salgs hel. tjener mest på å selge i deler.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med å heller drite i pengene og tenke på at du kan holde en original 16v i live istedenfor? Jeg er interessert i bilen hel om du selger den for noe annet enn en fantasipris.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Byr 200 kr for bakluke spoileren

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

egentlig ikke til salgs hel. tjener mest på å selge i deler.

har jeg egentlig lite tro på.. hvilke priser ser du for deg for motor? interiør? resten er jo "vanlig" golf bortsett ifra teksten i vognkortet. tror heller orginalbilen er mer verdt når du finner riktig kjøper.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

delesalg utsettes til lørdag. kommer en og ser på bilen som vil kjøpe den hel. tar ikke han bilen begyner demontering på lørdags kvelden.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har jeg egentlig lite tro på.. hvilke priser ser du for deg for motor? interiør? resten er jo "vanlig" golf bortsett ifra teksten i vognkortet. tror heller orginalbilen er mer verdt når du finner riktig kjøper.

jo trur nok det gitt fått flere bud på bilen fra 5000-10000kr. da tjener jeg mer på delesalg!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Org 16v? Ser da ut som ett meget kurant objekt!?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Org 16v? Ser da ut som ett meget kurant objekt!?

orginal 16v ja. bilen er et veldig bra utgangspunk. men jeg har ikke nok kunnskap med det motogreiene desverre.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siden du ikke selger den for 5-10 000,- til folk som vil la den leve, hva selger du den for da? Er begrenset hva du får igjen for en bil som ikke går skikkelig, samme hva slags deler som sitter i den. Jeg kunne ha tenkt meg å kjøpt uten felgene, rattet, frontlykter, baklykter, blinlys foran, anlegg, emblemfri grill og den slags oppråning isåfall.

Edit: Det justerbare senkesettet kan du til nød beholde for å selge også. Kan gi 5000,- for bilen uten alt dette, og da har du deler til noen tusen du kan selge utenom.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm, min erfaring med delesalg tilsier at det svarer seg å selge som prosjektbil om det ikke er for mye rust/ ekstremt mange feil på bilen.

Du kan gjerne tjene litt mer på delesalg om du selger til høye priser, men du vil ha deler liggende i månedsvis og når du engang skal kjøpe deler må du ut med blodpriser fordi du selv har vert med på å presse opp prisene...

En annen ting er om du bryr deg om bilen, er vel kjekkere å se den gå til et godt hjem der den får bra stell en å sende den avgårde nedplukket til vraking?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hadde vært veldig takknemlig om folk lar være å synse om alt mulig i denna tråden. er kun int i henvendelser ang deler!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siden du ikke selger den for 5-10 000,- til folk som vil la den leve, hva selger du den for da? Er begrenset hva du får igjen for en bil som ikke går skikkelig, samme hva slags deler som sitter i den. Jeg kunne ha tenkt meg å kjøpt uten felgene, rattet, frontlykter, baklykter, blinlys foran, anlegg, emblemfri grill og den slags oppråning isåfall.

Edit: Det justerbare senkesettet kan du til nød beholde for å selge også. Kan gi 5000,- for bilen uten alt dette, og da har du deler til noen tusen du kan selge utenom.

ja ja 5000kr får jo mer for bare interiøret komplett.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med å svare på det jeg spurte om? Jeg er interessert i bilen "hel", uten de delene jeg ramset opp. Kan demontere alt som trengs selv, og kan hente i helga. Da får du igjen bra på bil og delesalg, og en original 16v får leve videre.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med å svare på det jeg spurte om? Jeg er interessert i bilen "hel", uten de delene jeg ramset opp. Kan demontere alt som trengs selv, og kan hente i helga. Da får du igjen bra på bil og delesalg, og en original 16v får leve videre.

selger ikke for 5000kr nei!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tilbake til mitt andre spørsmål: Hva selger du for, og da uten disse delene?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

som sagt kommer en til lørdag for å se på bilen. har holdt av den til da.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når alt det er sagt kunne jeg evt vert intressert i interiøret, men hva pris tenkte du på det evt?

Sent from my GT-S5690 using Tapatalk 2

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

da var bilen solgt hel. og nye eier skal fikse den opp igjen:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.