#1 Skrevet April 28, 2005 Hei! Skulle hjelpe naboen med litt rust på Polo'en, men oppdaget at den hadde vært påkjørt & ikke var så enkel å fikse på. Så noen som vet om en høyre bakdør & fremre støtfanger til en 6N Polo? Trenger ikke noe fancy fanger, så lenge den er ok. mvh Rune 480 86 339 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 29, 2005 Ring NBS å hør med dem. Eller sjekk ut denne linken. Her finner du det du trenger. http://193.213.24.227:8080/4daction/WA_Webshop/?Year=1996&ASP=183839&Type=VW&Model=Polo 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 2, 2005 De hadde ikke noe sånt inne. Men du Thomas skal vel sette på en sikkelig rånefanger på konebilen & kvitte deg med den gamle ? R 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 2, 2005 Ja det var det da. hehe skal se om jeg klarer og overtale camilla jeg hehe. jeg gjør ett forsøk over fyr på peisen og 4 flasker rødvin ikveld. Ønsk meg lykke til... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...