Anbefalte innlegg

Over natta var S4-en brått tom for servovæske. Håper det er en slangeklemme som har løsnet en eller annen plass. Jeg prøvde å etterfylle litt for å se, og når jeg belastet pumpa så rant det gradvis ut ved høyre forhjul.

Kommer man til pumpe og slanger fra oversiden, eller må jeg under for å se?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Usj! Det er ikke servo tannstanga di som har tatt kvelden?

På B6 A4'n jeg hadde skjedde det samme, og da ble alternativet å bytte servotannstanga.

Legg deg under bilen å skjekk mansjettene på tannstanga og slange tilkoblingene!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har du tatt ned bukplata?..kan være at kjølesløyfa har rusta sundt...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er en vanlig feil på B5 at tannstaget tar kvelden. Måtte bytte på min for noen år siden. Er en tetning som gir seg, og da kommer det ut på en av sidene. Kan også være slangen fra pumpa til staget, men siden den legger så mye, holder jeg en 5'er på tannstaget. Må av med plastiken i overkant av fjærbeient for å se. Trangt og jævlig....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekk slangekoblingene til kjølesløyfa, de sitter nede på høyre side (sett forfra).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for alle tips. Skal se om jeg får sett nærmere på det i morgen eller på fredag. Enda en ting på "fikselista" :|

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.