#1 Skrevet September 5, 2012 (endret) Ønsker å kjøpe bakre lyddemper golf syncro mk2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 5, 2012 Mener Per Henrik Lindgren har en slik for salg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 16, 2012 bump! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 22, 2012 Noen som har? Den som Per Lindgren har passer ikke... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 26, 2012 Evt. et sted jeg kan få tak i en universal i omtrent samme mål, motorkode gx 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 26, 2012 jeg har en golf 2 syncro som jeg tok av eksospottene på her forleden dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 26, 2012 om ikke du får tak på no fornuftig, så er det ikke lenge til jeg skal kvitte meg med anlegget som sitter på golfen (montere nytt) må sikkert lappes litt. men funker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 27, 2012 Kan du sende bilde Håkon? Si ifra da du skal kvitte det med deg da Dan 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...