#1 Skrevet September 5, 2012 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=36764851 Denne vil jeg ikke selge, men mamma vil ikke ha den lenger, og jeg har allerede 2 dieselbiler. Merkelig nok noen sinkslipp her og der, spesielt på høyre dør foran, men skal inn på Audi for å høre om det blir dekt av noe form for garanti. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 9, 2012 Hei, trist å høre at den selges på grunn av dødsfall. Har noen spm: Når ble reg.reim med tilbehør byttet sist? Hørt med møller om sinkslipp garanti? Hvordan er dekkene sommer/vinter? Interresert i en S6 4,2 96 som delbetaling? Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 9, 2012 (endret) Husker regreim ble byttet for noen år siden, men det må jeg sjekke. Bilen skal inn i mars pga sinkslippen. Vinterdekk 18" var nye i fjor vinter mener jeg, sommerfelgene er de originale som etter planen skal få ny gummi før salg. Er i utgangspunktet ute etter et rent salg. For å vise hvor lite denne bilen har gått på vinterføre så legger jeg vet et bilde av de originale vinterdekkene jeg fant i garasjen til mamma her om dagen. Datostemplet uke 14 år 2000! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 9, 2012 Jøss, virker bra den bilen:) synd med det sinslippet, er det noe du fikk dekket på garanti? Fint om du finner ut km og år på regreim:) Ser den at du ønsker rent salg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 12, 2012 Ang sinkslipp så har bilen fått time i mars... De hadde ingen mulighet til å ta den inn tidligere. Det er bobler i lakken, men ikke hull. Så dette BURDE gå gjennom uten diskusjon. Regreim er tatt og det er 71 000km til neste gang i følge Møller verksted. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 14, 2012 Er det ikke bare 6 års garanti på sinkslipp? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 14, 2012 Er nok 12 år Fikk tatt taket i fjor sommer. Var noen små små blemmer langs kanten på ene siden. Men pappa ville det skulle være strøkent så da ble det lakkert. Kommer muligens en kar i morgen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 26, 2012 Bømp. Har montert vinterdekk nå.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 28, 2012 Solgt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...